Saturday, August 11, 2012

~ SAMSUNG GALAXY NOTE ~


Assalamu'alaikum.. Haha.. Post gedik la sket kali ni ek.. Saje je nak bagi tau kat semua orang yang saya dah memiliki salah satu smartphone idaman saya iaitu Samsung Galaxy Note N7000.. Hoho.. mari la menjengah sket fon saya ni.. Comey!! Woohoo!! |-_-|


Saya angkat fon ni 13/7 lepas.. Disebabkan fon saya ni terus-menerus menjadi satu ancaman kepada rakan-rakan saya yang lain.. Diorang pun jadi terkesima lalu membelek2 fon saya tu.. Haduyaii.. Nasib ko la note.. Memang dah jadi adat kalau ada je barang baru ni.. Huhu..

Mesti ada yang tertanya-tanya kan kenapa saya hanya mendapatkan Galaxy Note sedangkan pihak Samsung dah announce Galaxy Tab 2 n Galaxy SIII?? I'll tell you what.. Here's the reasons..

1. My first impression through Galaxy Note was good because of it's design.. I really wanna have it someday (now.. I've got one).. =)
2. 5.3" Super HD Amoled screen.. which is extraordinary clean n clear.. =)
3. 16GB internal memory.. memory card slot up to 32GB.. quite huge.. =)
4. 1GB dual core processor.. astonishing speed.. =)
5. Android 2.3 Gingerbread OS.. can be upgraded to 4.0 Ice Cream Sandwich (ICS) and above.. kau ada?! =)
6. 8MP primary camera n 2MP secondary camera.. so my pictures aren't look bad at all.. =)


Macam2 lagi la specification yang saya sendiri pun letih nak senaraikan.. Hehe.. Lagi pun.. Saya dah pernah pakai Samsung Galaxy Tab P1000.. tapi besar sangat la.. susah nak messaging.. nak call pun susah coz kne pakai earphone or bluetooth hands-free kat telinga tu baru best nak gayut ngan makwe (oops.. saya gurau je.. solo molo derrr).. Kalau tak.. loudspeaker la jawabnya.. Huhu.. Pastu Galaxy SIII cam tak menarik je coz design fon tu cam sampah.. tak tau la orang lain kate camne kan.. citarasa masing-masing (jangan marah.. nanti kene jual.. hehe)..

Okay.. That's all for now.. Thanks for your passionate reading.. Hehe.. Hope to stick with Galaxy Note as long as I can.. Huhu.. |-_-|.. Assalamu'alaikum..

No comments:

Post a Comment